петък, юли 03, 2009

Аман от спамери

Отдавна вече не се учудвам на тоновете спам които получавам.
Както и на все по хитрите начини по които се опитват да те накарат да надникнеш в писмото и видиш какво аджаба има там.
Много от спамерите имам чувството, че са изкарали преквалфикации за психолози :)
Отданва не се впечатлявам от писма, в които един вид си пишат двама познати и по погрешка си получил ти писмото. Нещо то сорта:
"Здравей,
мерси, че ми даде сайта http://edikoisisait.com.
Свърши ми отлична работа и поръчах (нещо си) на по-тънка цена."
Не ме впечатляват и заглавията от рода на "По повод поръчката", "Поръчка" или пък такива изобщо без заглавие и нищо.
Целта на всички е една и съща, да отвориш и прочетеш.
Но тия дни получих доста интересен спам :)
На мен лично ми хареса чувството за хумор :)
Нарочно съм махнал контактите в текста.
Ето за какво става въпрос :)