понеделник, януари 25, 2010

Малко цифри и равносметки :)

Ами дето се казва, като е тръгнал попа да ръси, ръси цялото село :)
Та и аз така, като съм тръгнал да се хваля, да карам наред :)
Днес наистина явно е особен ден за мен :)
Прехвърлих в САПЕ юбилейния две хиляден линк :).
За да съм по-точен, в момента имам купени 2061 линка :)


Да ми е честит, дето се казва и обещавам да го пазя и плащам редовно, докато не бъде забанен от Яндекс или Гугъл :)
Но като съм почнал с цифрите, да карам нататък.
Какво съм постигнал с тия 2061 линка?
Изкарал съм в ТОП-а на Гугъл и Яндекс около 200 ключови думи.
Имам графика само за Гугъл за съжаление, така че нея ще покажа тук :)
Позиции, групирани на ТОП3, 5, 10 и извън първа страница:



И графика по всички позиции:



Или с други думи, към днешния ден от 149 ключови думи в Гугъл имам 41 първи места, или почти всяка 3-та дума е на 1-во място, 83 думи са общо в ТОП3, което е почти 60% и 109 ключа в ТОП5 което прави над 70% от всички ключови думи.
Думите извън ТОП-а са на нови сайтове и един на който чакам вече 3 месеца да направят промени по сайта си които съм им препоръчал и все не намират време за това.
Но парите са си техни, щом плащат, лошо няма, вина аз тук нямам :)))
Не че се оправдавам де, ама да си кажа :)
За повече подробности тук, обновявам статистиката веднъж на 2 седмици примерно, когато не ме мързи ;)