четвъртък, септември 01, 2011

Ако търсите къстъм решения - Serviz.Bg

В последно време старият ми компютър започна да не издържа на напъна.
Работа 7 дни в седмицата, 24 часа на ден, не се изключва даже когато съм в отпуск, защото се включвам постоянно към него за да поддържам проектите.
Който е в бизнеса, знае че за SEO-то няма почивни дни, още по-малко отпуск :)
Та компютърът който беше купен преди по-малко от 3 години - 4 ядра, 4гб RAM, терабайт диск и т.н. започва да издиша.
В последно време се налагаше да рестартирам браузера поне веднъж на час, защото държа по 100-на сайта отворени.
Не помогнаха и програми за оптимизация на паметта и компютъра, като Memory Fox напр.
За това реших, че е време да купувам нов.
За съвет и консултация се обърнах към Георги от serviz.bg, с когото работим от много време.
Георги ми направи конфигурация по всички детайли, от мен оставаше да разпечатам всичко и да го занеса във фирмата, от която смятах да купя компа.
Трябва да кажа, че списъкът беше до толкова професионално и оптимално направен, че консултантите тук не можаха да предложат нищо по-добро!
В Windows 7 64 bita, самият Windows ми дава прозиводителност 6,4 от максимални 7,9!!!
Мисля, че това говори достатъчно!


Оценката не е над седем, защото нямам допълнителна видео карта, а е само тази, която е на дъното.
Но на мен повече не ми и трябва, аз в игри не играя :)
Нямам време за такива неща :)
Компютърът е с SSD на 120 гигабайта с производителност +55% и 2-ри хард на 2 терабайта.
Цялата конфигурация, без клавиатура, мишка, монитор и т.н. ми излезе малко по-малко от 1000 евро.
Така, че ако се нуждаете от къстъм конфигурация на компютър , професионални решения и консултации, то искренно Ви препоръчвам Георги!
Човек, който знае, какво прави и го прави професионално!
Искренно съм му благодарен за времето, което отдели и помоща, която ми оказа в избора на нова машина!

2 коментара:

Едуард Димитров каза...

Решението ти е можело да бъде и друго, в пъти по-евтино от купуването на нов компютър - лек овърклок на машината, извършен от специалист. Много хора си мислят че овърклокинга е нещо лошо и опасно, но не е така ако се прави от специалисти. Давам за пример че аз изстисквам напълно безопасно (и безплатно) от моите 4 машини в офиса около 30-35% повече производителност. Интелски двуядрени машини са, но въпреки това съм ги клокнал от 2600 на по 3.4 Ghz без увеличаване на волтаж, без никаква промяна на захранващи напрежения, тоест напълно безопасно и при това безплатно - само със стандартните евтини компоненти на офис компютрите. Не загряват и не забиват, забиване на компютър не се е случвало откак са купени - вече над година и половина. Естествено това не може да се направи от всеки, но по една случайност аз имам едно 7 място на един от българските конкурси по овърклок 100 Ghz така че дори ми бе приятно да го направя :) Така че ако някога се заинтересуваш, обади се, ще помагам.

Unknown каза...

За съжаление аз съм в Москва :)
Но благодаря за предложението :)