понеделник, декември 24, 2012

Равносметки и планове

Време е да се направят изводите за изминалата 2012 година и да се начертаят плановете за 2013 :)

Лично за мен 2012 е най-щастливата година от живота ми и ако мога да я охарактеризирам с една дума, това е "Ново".
Много се плашат от новите неща, но за мен това бяха хубави събития.
- раждането на дъщеря ни - разбира се, че това е събитието на 1-во място :)
- над 100 клиентски сайта за оптимизация - не мога да не се гордея с това, като около 30% са за англоезичния пазар!
- извършването на пълен ремонт и обзавеждане на новия ни апартамент в Бургас и настаняването ни в него. Малък подвиг, честно казано, в предвид, че всичко беше направено в течение на около 3 месеца. :)
- Пускането на 2 проекта, които отдавна са в главата ми - Сватбеният портал (огромни благодарности на Андро за помощта!) и на борсата за контент (благодарности на Макс)
- Към новите неща не мога да не спомена и представянето на SEO услугите за италианския пазар, (благодарности на Зорница и Антонио за помоща!),

В слеващата година имам големи планове за Борсата за текстове! Ще се добави много полезен, безплатен и платен функционал, така, че очаквайте новите възможности на сервиса.
Разширяване на услугите и включване на контент мениджмънт, управление на репутацията (до момента трупах опит без да афиширам, така, че през 2013 ще бъде официално обявена, като услуга - Search Engine Reputation Management) и SMM — Social Media Marketing.

Новите реалности изискват тези промени и аз се стремя да бъда в крак с тях, за по-ефективна работа и повече сайтове на ТОП позиции.

В новата година планирам разширяване на SEO услугите за Испания и Германия. и откриването на постоянен офис в Бургас.
В тази връзка, все още търся програмисти от Бургас за постоянна работа.
Така, че всеки който има желание, може да ми пише на контактите.

Желая на всички Весели празници и повече успешни проекти!