Решили сме, че на този етап сме направили всичко възможно (рег. в каталози, статии, RSS канали) и следващата крачка е да купим линкове с главните или вътрешните страници.
Как да изберем площадките?
- гледаме показателите на сайта PR, тИЦ
Ако показателя е нулев, то няма никакъв смисъл от този линк
Колкото е по-висок показателя, только по-добре но и по-скъп е линка.
Линк с PR6 или 7 може да достигне и 150$ в месец!
- гледаме колко изходящи линка има страницата с която искаме да купим.
Аз лично ползвам такава схема (никого не задължавам разбира се и всеки сам определя своите критерии)
При PR 1 или 2 - не повече от 4-5 изходящи за главна страница и 2-3 за вътрешна страница
При PR 3-4 - не повече от 6-8 за главна и 3-4 за вътрешна страница
При PR 5-6 - не повече от 10-12 за главна и 5-6 за вътрешна.
Линкове с по-висок PR не съм купувал.
- гледаме на какво ниво се намира страницата (ако е вътрешна)
Ако е 3-то или 4-то ниво, аз лично се старая да не купувам линкове.
Такива страници, търсачките много бавно ги индексират, и докато ги проиндексират, може да минат няколко месеца, а в това време сайта да попадне под бан, песимизация или филтри.
- тематичност сайта - сайта на който смятате да купувате линкове, трябва да е близък по тематичност до вашия, иначе няма да има смисъл от тази покупка.
- наличие в DMOZ - желателно е сайта да е в каталога DMOZ, но като правило, такива сайтове са и по-скъпи от други такива с еднакви параметри сайтове.
- проверка на nofolow - задължително проверяваме дали блока където са разположени линковете не е затворен в теговете
Ако видите такива тегове, то в никаъв случай не купувайте линкове с такива сайтове.
Гугъл не ги индексира.
За Яндекс тега е noindex
Като правило, линкове с първа страница има по-голяма тежест и влияние.
Но понякога има вътрешни линкове, които много добре влияят на аранжирането на резулата в търсенето.
Така че избора е строго индивидуален.
неделя, февруари 24, 2008
Купуваме линкове с първите или вътрешните страници.
Етикети: вътрешни страници, правила за купуване на линкове, първа страница
Хареса ли ти статията? Абонирай се по RSS и получавай най-новите обновления моментално!
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
0 коментара:
Публикуване на коментар