Тук ще се опитам да обясня с няколко думи, действието на теговете nofolow и noindex и за какво се използват.
nofolow
В българското пространство се сблъсках с няколко публикации на тема nofolow.
Даже хората поставят експерименти :)
Немога да не се усмихвам.
Та значи, тега се използва, когато не искате бота на Гугъл да индексира някой линк.
Бота ще мине през линка, но няма да предаде тежест.
Имайте впредвид, че индексациата на всеки един изходящ линк, е и изтичане на PR.
Така, че ако не искате да изтича PR, слагате този тег.
Също така, в края на миналата година, ръководството на Гугъл обяви, че всички изходящи рекламни линкове трябва да бъдат заключени в nofolow
В противен случай - песимизация
Това беше първата сериозна крачка на Гугъл в борбата с продажните линкове.
И много авторитетни и сериозни сайтове пострадоха и послужиха като пример за това какво могат да очакват и другите.
Моята препоръка е поне броячите, рейтингите и рекламата да я затваряте в nofolow
noindex
Всичко горе описано е валидно и за noindex-a, с тази разлика, че това е тег който е предназначен за бота на Яндека (yandex.ru)
Говоря за тега < noindex >< A HREF="http://moisait.com">Текст< / A>< /noindex >
А не за < META NAME="ROBOTS" CONTENT="NOINDEX, FOLLOW" >
Правете разлика.
неделя, февруари 24, 2008
Истината за nofolow и noindex
Хареса ли ти статията? Абонирай се по RSS и получавай най-новите обновления моментално!
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
0 коментара:
Публикуване на коментар