Това ми е първият за тази година семинар.
Ползвам Yazzle ( практически от самото му създаване, когато струваше около 50$ лицензията му.
За периода от около 3 години (ако не се лъжа), програмата претърпя огромно развитие и в момента мога да твърдя, че няма аналог в света, още по-малко когато става въпрос за обработка на текста на кирлица и работа със сайтове на кирлица и работа в Яндекс.
Но да ида на този семинар, ме подтикна един пункт в програмата, който от известно време ме интересува силно.
А именно цифровото изражение на текста на сайта, анализа на текста, формулите за оценка на контента и какво е общото на сайтовете в ТОП-10 в Яндекс по отношение на контента.
А с въвеждането на последния алгоритъм на Яндекс - Арзамас, Яндекс започна да отделя огромно значение на контента.
След въвеждането на алгоритма, сайтовете в индекса на Яндекс, рязко се съкратиха и ако в Гугъл сателити с дублирано съдържание си живеят спокойно, то в Яндекс още с появата им се банят директно и изхвърлят от индекса.
От семинара съм супер довлен.
Това което ме интересуваше - научих, създадох нови полезни контакти и на някой моменти почнах да гледам с други очи.
А иначе самата програма беше достатъчно интересна:
- математически анализ на конкуренцията
- оценка на анчорите и тяхната честотност
- плътност на думите и определянето на оптималните значения за различните ниши
- формули за оценки на контента
- работа със списъците бекове и използваните филтри
- обработка на насивите данни и тяхната визуализация
- правилно създаване на бюджет при покупката на линкове
- анализ на ТОП-10 по ключовите думи
- анализ на текста на страницата и неговото цифрово изображение
- оценка на донорите
- тънкости при оценката на донорите при покупка на линкове
- оформяне на линкове и около линковия текст, което е много важно за Яндекс.
четвъртък, август 13, 2009
Семинар - работа с Yazzle
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
0 коментара:
Публикуване на коментар