понеделник, ноември 28, 2011

Българските онлайн магазини - продължение

В продължение на темата за онлайн магазините, ще ви разкажа поредния негатив от мебелния магазин aiko-bg.com.
Търсех в мрежата, малко нестандартен диван, в смисъл че ми трябва диван, който да е извит, но не е ъглов.
Стаята за която ще е холовата гарнитура не е с права стена, а дъгообразна.
Заех се да решавам тази нестандартна задача с помоща на интернет разбира се.
И на сайта на Айко попаднах на този диван

Но на сайта няма практически никаква информация, освен че е в 4 пакета и реших да направя запитване по електронната поща. Днес получих отговор с PDF файл в него.
Но честно казано, аз бях силно смутен от това, което видях във файла и реших да последвам съвета и да се обадя по телефона, който беше указан.
След дълго чакане да се освободи оператор, се обади женски глас, като за мое огромно съжаление, поради лошата връзка не чух името и. Обясних и какъв ми е въпроса и че съм получил писмо от тях, но файла и снимката са две съвършенно различни неща, тя започна да ме убеждава, че това е едно и също. След това ме остави на линия за известно време и явно се консултираше с някой. След това ми заяви, че на файла диванът е под 90 градуса, за да се видело нагледно, как би се вписал в стаята !!!!!!!!!
Аз се опитах възможно най-културно да и преподам урок по геометрия и я помолих да види килима пред дивана и да сравни извивката му и дали дивана следва ъгъла на килима, след което тя ми затвори телефона...
Ето и дивана от PDF файла.
Открийте (ако можете) 10-те прилики:

Аз съм поразен тотално от наглото поведение на он-лайн фирмите в България.
ОСЪЗНАЙТЕ СЕ бе хора!
Това че си на 1-ва страница в ТОП-а не означава, че ще продавате!
С такова поведение, даже само вашият сайт да е в резултата, никой никога няма да купи нещо от вас.
Това е към всички, които имат интернет магазини и четат това!
Почти съм убеден, че тези проблеми съществуват във всеки един интернет магазин в България.
Изпратете Вашите служители на квалифиикации, семинари, тренинги.
Да се учат, какво е това "хладно обаждане", "горещо обаждане", как се подхожда към всеки един клиент, как се притъпяват конфликти и как се работи с "Не" (ВСЯКА ПРОДАЖБА ЗАПОВА С ДУМАТА "НЕ!!!!!").
Не може да хванеш някоя пикла от улицата и тя да ти продава по телефона!
Замислете се над написаното!

P.S.
Добавено на 15.12.11
Прочетете продължението и хепиенда тук



4 коментара:

Анонимен каза...

А ти не мислиш ли, че и ти в даден момент си бил пикльо и вероятно някоя акула, както ти сега , е кръжала около теб да те ликвидира?
За естествен подбор чувал ли си? Ами за феър плей? Ами за "да се наложи по-добрия"?
Това с подливането на вода го има само у булхерия. Това с "Ние сме титаните всички под нас да мрат" е типично булхерско мислене.
Мутрите все някога ще си идат...
И в един момент ще се явят и по-добри от теб...
Между другото имам някакви дивани...
СЪЖАЛЯВАМ! Имах по-добро мнение за теб! Струваше ми се малко по-възвишен от общата паплач!

Анонимен каза...

Гледай си работата. не ме интересува мнението ти.

Unknown каза...

Първо, ако обичаш се представи :)
Поне да знам, с кого говоря.
Второ, аз не се занимавам с неща, които не умея да правя!
Трето, въпреки че не те познавам ще си позволя да се обръщам на "ти", както ти го правиш.
На никого не подливам вода и ако си от фирмата Айко и си засегнат от поста, то можеш само да ми благодариш за него!
Защото знаеш, какво става във фирмата ти и можеш да реагираш навреме.
Именно че става въпрос за естествен отбор и няма нужда да ме учиш на бизнес :)
Поне някакъв МВА имаш ли завършен? :)
Или не знаеш, какво е това? :)
Та така и не разбрах, за какъв "феър плей" става въпрос и за какви "Титани"???
Може ли по-подробно да се изясниш?

Unknown каза...

Към другия "анонимен" :)
Аз точно това правя, гледам си работата, но за съжаление не всички го правят това :)
Ако го правеха, нямаше да го има този пост.
А и като не те интересува, не го чети :)
Някой да те кара зорлен????
Аз така правя :)