петък, декември 16, 2011

Мебелен магазин Айко - достойно за уважение

След моята публикация, честно казано бях решил, че едва ли ще има продължение контактът ми с фирма Айко и то не по нежаление от моя страна, а от страна на фирмата.
Но за моя радост, това не се случи и няколко дни след публикацията получих писмо, в което бяха се опитали максимално точно да направят схема с точните размери на дивана.
Но за съжаление тази схема имаше няколко недостатъка.
Аз помолих за по-подробна, като изпратих изискванията си до фирмата.
След няколко дни мълчание, получих писмо, в което бяха дадени всички интересуващи ме размери.
Постъпката на Айко е достойна за уважение и не мога да си кривя душата, абсолютно професионална, за което съм им благодарен.
И мисля, че така трябва да се работи.
Всяка критика трябва да се приема, анализира и направи всичко възможно за да се отстранят проблемите.
Вярно е, че който не работи, само той не греши, но целта е да се върви напред.
И е в пълна сила поговрката, "Което не ни убива, ни прави по-силни".
Така, че в моите очи, Айко се реабилитираха с лихвите даже.
Мога да им пожелая само, да вървят напред.
България има нужда от професионалисти.