неделя, януари 22, 2012

Как е изглеждала рекламата преди много години

В момента всички сме свидетели на всякакъв тип реклама. От най-бездарната до супер креативни реклами.
Но едва ли някой се е замислял, каква е била рекламата в своя зародиш и какви послания е предавала, как се е таргетирала и приемала от хората.
Ето една интересна реклама, която е била таргетирана към жените, в момент в който те са нямали особенно право на мнение и глас в обществото.
И как в такава ситуация, може да се рекламира нещо, насочено именно към тях?
Хората и тогава са намерили начин да го направят.
Ето и самата реклама.


Свободен, непрофесионален превод:

Съпруги
Внимателно прочетете този каталог. Изберете това, което желаете за Коледа. Покажете го на вашия съпруг. Ако не иде в магазина да го купи, поплачете. Но не много. Съвсем малко. Той ще иде, ще иде.

Съпрузи
Прегледайте този каталог внимателно. Изберете това, което желае вашата съпруга. Идете и го купете. До момента в който ще започне да плаче.

Жените винаги са били по-активни покупатели от  мъжете.
Това е обусловено от тяхната природа.
Жените са по-любопитни и готови да купуват повече, отколкото мъжете.
И тези, които имат интернет проекти, в които жените са основните потребители знаят, че те много по-често купуват и много по-често кликат на рекламите, отколкото ако сайтът е с преобладаващо мъжко присъствие.