петък, януари 27, 2012

Промените в "декларацията за поверителност" на Гугъл

Случва се това, за което писах преди 7 месеца тук, а именно персинолизиран SERP, който ще се появи на базата на всички данни, които има Гугъл за потребителя.
Гугъл официално обяви, че от 01.03.2012г. променя "Декларацията за поверителност", като всичко изписано в нея се свежда до тези няколко реда:

Също така използваме тази информация, за да ви предлагаме персонализирано съдържание – например да ви предоставяме по-подходящи резултати от търсенето и реклами.

Така, че тук Гугъл имат реален шанс да победят Фейсбук, като съчетаят персоналните данни и резултатите от търсенето, рекламите, които ще вижда потребителят от адсенса и данните за неговите приятели и групи.
От тук нататък, ако социалната мрежа на Гугъл продължи да се развива с такива темпове, а те не са никак лоши, наскоро бяха фиксирани над 90 млн потребителя, то Фейсбук ще загуби тази битка.
Но времето ще покаже, дали това ще се случи :)
Поне има интрига :)
А скоро SEO-то ще се промени коренно и ще приеме съвсем нов облик, различен от простото купуване на линкове и включването на нови инструменти за привличането на трафик.